Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Τι θέλουμε

Ξεκίνησα να γράφω μια λίστα με αυτά που θα είχε το ιδανικό πολιτικό σύστημα μιας χώρας. Της χώρας που θα ήθελα να ζω.

Θα ήθελα λοιπόν να έχει:
.  Ισονομία: να είναι ισοι όλοι απέναντι στο νόμο
.  Τους καλύτερους νόμους: δηλαδή δικαιους
.  Τους απλούστερα δυνατούς νόμους: για να είναι κατανοητοί από όλους
.  Το καλύτερο σύστημα παιδείας: σε σύγκριση με όλο τον πλανήτη
.  Το καλύτερο σύστημα υγείας: σε σύγκριση με όλο τον πλανήτη
.  Απόλυτη διαφανεια στα οικονομικά της χώρας: Για να ξέρω που πηγαίνει και το τελευταίο Ευρω απο τους φόρους μου
.  Να έχω τη δυνατότητα να διατελέσω σε οποιοδήποτε Διοικητική θέση του κράτους: Για να μπορω να γίνω απο οδοκαθαριστής μέχρι πρωθυπουργος
.  Να εχω τη δυνατότητα να διατελέσω σε οποιοδήποτε Δικαστική θέση του κράτους: Για να είμαι σίγουρος ότι η δικαιοσύνη είναι δίκαιη και να μπορώ να δικάζω και να δικάζομαι απο τους συνανθρώπους μου.
.  Να εχω τη δυνατότητα να διατελέσω σε οποιοδήποτε θέση Νομοθέτη του κράτους: Για να μπορώ να φτιάχνω και εγω τους νόμους με τους οποίους ζω.
.  Να μην έχει καμία ανάμειξη η θρησκεία στην Πολιτικη


Σας παρακαλώ, βοηθήστε με καμια ιδέα για τα "Θελω σας" για το Ιδανικό Κράτος, σχολιάστε …



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου